2012. október 26.

9. és egyben befejező rész

Uhm, hát én, uhm.. Szóval.. Én.. Csak...
Befejezem a blogot, ennyi volt.. Aki olvasta, attól bocsánatot kérek, de egyszerűen nincsen erőm hozzá, nem érzem magaménak ezt a történetet... Ez nem a tanulás, meg a TVD miatt van, hanem miattam... Sajnálom még egyszer, de ennyi volt.. Nem törlöm, mert ki tudja.. Egyszer, valamikor majd később, talán lesz valami ihletem, és nagyon sok időbe tellene újra csinálni a képeket, a design-t, a mindent.. Tehát akit érdekelt a blogom, attól elnézést kérek.. Mert vége van.. Persze vég nélküli dolgot én nem csinálok.!

*lö megtörtént ugye a randi, és mindenki happy, megy a nagy haverság a banda és a 3 csaj között, és most akkor pár sorba leírom a történetem végét*


Niallel összejöttünk, csodálatos karácsonyunk volt, együtt bontottunk pezsgőt újévkor, együtt ünnepeltük Zayn és Harry szülinapját, a tavasz és a nyár jó nagy része koncertezéssel, romantikázással telt, turnéval, amire ugyan el nem engedtek, de több állomására odaszöktem, mert nem bírtam ki nélküle... Persze ő is többször ellógott a próbákról, és velem volt.. Boldogan éltünk, amíg meg nem haltunk, happy end!

Ja, igen, Elizabeth és Amber.. Amber kérlekszépen összeszűrte a levet Louisval, de cshhh, erről Eleanor nem tudhat.! Persze megbeszélték a dolgot, és végül Amber boldogan élt Liam oldalán..
Lizbeth és Harry cseppet sem felhőtlen kapcsolata viharos egy kicsit, és vannak benne tisztázatlan részletek, de ilyen az élet.. Valójában ilyen se veled, se nélküled kapcsolat volt, és a végén azért csak lett belőle valami komoly kapcsolat, és társult a boldogan amíg meg nem csapatunkhoz.. 

Két testvérem összeveszett, és soha többé nem békültek ki.. Nem tudom, mi volt az oka, de egyszerűen sehogy sem sikerült megbékítenem őket..

Anyu és Apu is boldogok voltak, örökké..

Asszem' ennyi, szóval íme egy happy end story, ennyi volt a mese mára, zárul Berni móka tára.!

Viccet félre téve, köszönöm, hogy velem voltatok, szeretlek titeket, de sajnos nem tudom folytatni.
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése