2012. október 20.

8. fejezet

Sziasztok.! YAAAAAAY.! Thank u sooooo much the comments.!!! Imádlak Titeket.! <3 De most tényleg, komolyra fordítva nagyon szépen köszönöm, nagyon sokat jelent ez nekem.! <3 Hát, elnézést a kihagyásért, de a suli az ám nagyon nehéz.... Főleg, ha eddig sz*rtál rá.. Most muszáj apait-anyait beleadnom, mert megnéztem a jegyeim, és hányingerem lett tőlük, úgyhogy azt is meg kell most tanulnom, amit szeptembertől csak ímmel-ámmal nézegettem... Úgyhogy sajnálom a kimaradást, amúgy ezt szerintem előre megjósoltam, de akkor is bocsii.. És a másik dolog ami miatt ritkán jövök, az a Vámpírnaplók.. Találtam egy jó oldalt, ahol az én gépemnek megfelelően aránylag jól lejátszható, így végre valahára végig tudom nézni a 3. évadot.. Ami után már vagy 1 hónapja epekedek.. És már a negyediket is vetítik a CW-n, és a feliratozás is gyorsan megy, szóval bele kell húznom, hogy utolérhessem magam, minden téren.. Ennyi lett volna a rövid ""bevezetőm""..
A blogról annyit elárulok, hogy nagyon sok minden fog történni, mert ha már ritkán hozok új fejezetet, akkor az tartalmas legyen.. Nemde.?! Szóval hát íme a dolog. Jó olvasást, komikért nem harapok, és ha feliratkozol sem öllek meg.. :DD *Haaaah, csak kiszííííííííívom a véééééérreeeeeeed.!*(Nem vagyok hülye, ááááh, nem.)
UI.: A desing-ról szerintem mindenkinek le fog esni a dolog majd, ha lesz több időm jól kidolgozni, szóval hát nem sokáig fog titokban maradni a blogom folytatásának témája. :D

A buli fergeteges volt... És a kupi is jó nagy.. De ez ezzel jár.. Nem ittuk sokat, nem fetrengtünk, ezért a másnaposság tünetei is szerencsésen elmaradtak..
~*~
A hétvége eltelt, a lányokkal nagyon jóban lettünk, és Skype-on beszélgettünk a srácokkal.. Vagyis én titokban Niall-lel.. Nagyon megkedveltem azt a szőke fejét.. Meg a szemeit, az arcát, a mindenét.. Ez nem szerelem, egyelőre.. De remélem, hogy hamarosan tudunk majd találkozni.. Hah, könnyű ezt mondani, hiszen kb. senkinek sem tűnne föl hogy egy popsztár szexi pasi sétálgat az utcán, áhh, nem tűnne föl.. Mindegy, megoldjuk valahogy. Szüleimnek nem merek szólni, félek, hogy kiborulnak, és jön Apától a "De hát te ehhez még nagyon fiatal vagy.!"-szövege.. Anyunak talán még csak-csak el merném mondani, ha összejönnénk, amit én személy szerint nagyon szeretnék, de a dolog ugyebár két oldalú, mert saját magammal járni gondolom nem valami jó.. 
~*~
Sikerült.! Összehoztunk egy találkozót Niall-lel.! A fedő sztori az az lesz, hogy bemutatja nekem a várost, mert a tanulás miatt csak a suli-házunk-reptér részét ismerem a helynek.. Találtunk egy olyan szombatot, ahol a reggeli adásban lesznek a BBC Radio 1-on, tehát a nap nagy része a miénk.. Most úgy beszélek, mint egy idióta kislány, aki végre találkozik az oviban a "pasijával".. Jól van Katherine, jól van.. 
~*~
Szombat reggel van.. 9-kor lesznek adásban, most 9 lesz 10 perc múlva.. Bekapcsoltam és fölhangosítottam a rádiót.. A műsorvezető bemondta őket, én meg csak hallgattam a poénokat, és néha a válaszokat.. 
- Nemrég hatalmas bulit csaptatok az új menedzsereteknél.. Richard-ot már most kikészítettétek.? Vagy még bírja.? És mi a helyzet a lányokkal.? Forrásaink szerint nagyon jóba lettetek 3 lánnyal. Valami információ.? A rajongók éheznek.! És én is.!
- Ööö.. Nem, Rich nagyon jó fej, őt nem szeretnénk megölni és idegbeteggé tenni.. Legalábbis szándékosan nem... És ő RicHARD. Nehéz ügy lenne.. Hát, a bulin nagyon sok lány volt, de Rich bemutatta a lányát, és két barátnőjét.. Velük buliztunk, semmi különös nem történt, ha erre célzol.. - mesélte Louis..
- Úgy van.. Rich érti a dolgát, plusz van egy velünk egykorú lánya.. A tini hülyeségeken szerintem ő is átesett. Sőt, van még két fiatalabb gyereke is, tehát biztosan immunis már a baromságokra.! - erősítette meg Harry..
- Az ám.. A lányokról annyit, hogy úgy mi lány verzióban.. Nagyon bolondosak, jól lehet velük szórakozni.. Érdekes fazonok, az már biztos.. Őrültek.! - nevetett Zayn..
- Mióta Daniellel szakítottunk, először mentem el bulizni, és nem is igazán volt kedvem.. De megérte elmenni, mert nem csak a csajok voltak aranyosak, hanem az egésznek a hangulata.. Emlékeztetett a régi 1D-házibulikra amikre sajnos nincsen időnk mostanában.. - mesélte Liam..
- Valójában az az ember is nagyon állat.. Amikor hivatalosan is ő lett az új menedzserünk, elmentünk paintball-ozni, aztán meg beültünk a Nando's-ba.. Mintha ő is csak egy lett volna közülünk, mint egy 19 éves srác.. A parti tényleg remek volt, a kaja is ízlett.. Rich nagyon jó fej, és a lánya is. - opppaaaaa.. Niall-beszélt-rólam.. Jesszusom, mi lesz ebből.. 
- Tényleg, Niall.? Meséljél már róla egy kicsit, ha már ennyire jó fej.. - tudtam én, hogy ennek nem lesz jó vége.
- Ööööö.. Hát.. Nem lapozhatnánk.?
- Áhhhá, szóval alakul valami.. Értjük, ennyi elég is lesz, ezzel mindent elmondtál, nem kínozlak tovább.. - nevetett a műsorvezető.. 
- És Liam, akkor jól viseled a szakítást.?
- Hát.. Nem mondanám.. Nagyon padlót fogtam, pedig közös megegyezés volt.. Életem egyik legszebb része lezárult, és most kezdődik egy másik..
- Rendben, sok sikert.! Harry, téged sem hagyhatunk ki a csaj mustrából.! Te hogy állsz.? 
- Jól, köszönöm, két lábbal a földön, csak azt nem értem miért kérdezed, ha ülök.?! Mindegy, viccet félretéve, semmi komoly nincsen, de már nagyon szeretnék magam mellé egy társat, aki megért.. Tudom, hogy ezzel nagyon megbántom a rajongóinkat, de ha engem szeretnek, akkor remélem, hogy a jövendőbelimet is szeretni fogják.. - nyilatkozott Harry..
- Ohh, hát akkor neked is sok sikert.! Az egész One Direction foglalt lesz.? Ez kezd érdekes lenni.. Louis.? Nálatok minden oké.? 
- Hát persze.. Nagyon szeretjük egymást, remélem, hogy a közeljövőben a menedzser-váltásnak köszönhetően kicsit több időnk lesz egymásra..
- Hát, ódákat zengtek Richard-ról, úgyhogy biztos több szabadidőtök lesz.. Hát, Zayn, te maradtál... Öntsd ki a szíved..
- Nincsen mit mondanom.. Jól megvagyunk, élünk mint hal a vízben, de a több időre nekünk is szükségünk lenne..
- Rendben, hamarosan jön a karácsony.! Már november eleje van! Én nagyon föl vagyok pörögve, imádom az ünnepeket.! Ti, hogy vagytok ezzel.?
- Azért az még odébb van.! De amúgy szerintem mindannyian szeretjük az ünnepeket, és Louis 21 éves lesz, úgyhogy valami nagy ajándékot veszünk neki, csak azt nem tudjuk, hogy mit.! - nevetett Liam..
- Egy új nadrágot.! - nyögte be Lou..
- Te nagyon nem vagy normális.. - hallottam Harry elborult hangját..
- Mondták már, köszönöm a bókot.! - mondta büszkén Louis..
- Akkor már inkább egy komplett plüssmaci kollekciót.. Nagyot, kicsit, soványat, kövéret.. Boo Bear... Nincs igazam.? - röhögött retardáltan Zayn..
- Te sem hazudtolod meg magad.. - kuncogott Niall..
- HARIBO-T.! - egészségedre Harold..
- EGY HATALMAS HARIBO GUMIMACIT AMI ÚGY NÉZ KI MINT LOUIS.! - kiáltotta el magát Niall..
- És még én vagyok a nem normális.. - duzzogott Louis.
- Ezen még ráértek gondolkozni.. Hát, köszi fiúk, hogy itt voltatok, gyertek legközelebb is.. Jó hétvégét, de mielőtt lelépnétek, mondjatok egy dalt, ami a következő lesz..
- RITA ORA, HOW WE DO.! - kiáltották egyszerre..
- Oké.. Már megy is, sziasztok.!
- Viszlát, legközelebb rajongók.! Jó hétvégét New York.. - nevetett Niall..
- Baszd meg, Londonban vagy te igen gyökér.. - visított Harry.. Szerintem már ki kellett volna kapcsolni a mikiket, mert a műsorvezető is rendesen fölröhögött..
A rádiót kikapcsoltam, mert egyébként sosem hallgatok.. Megcsörrent a telefonom.. Niall az.:
- Szia, akkor még áll a ma.? - hallottam hangján, hogy az ajkába harap..
- Hát persze, ha már az Apám egy félisten.. Hallottam ám mindent..
- Ohh, öööö, izéé.. Tudod, csak..
- Héé,szúúszáá, nehogy itt nekem szívrohamot kapjál te. Jók voltatok.. A gumimaciban benne lennék.! - nevettem..
- Oké,oké.. Akkor indulok hozzátok.. Most le kell tennem, szia.!
- Szia.! 
- NIALLNEK RANDIJA LESZ KATHERINNEL.! A KISFIÚ FÖLNŐTT VÉGRE.! ÜNNEPELJÜNK.! - hallottam a háttérordítást talán Louistól.. Csak nevettem.. 
Lehet, hogy gáz, de életemben először leszek randin.. Nagyon izgulok, hogy mi lesz.. 
Szépen fölöltöztem, laza smink, szüleim bevettek (szerintem) a sztorit, ami nem is hazugság, mert tényleg várost nézünk.. Kopogtak az ajtón..
- Szia Niall.! Mehetünk.! ANYU, APU, ELMENTEM MAJD ESTEFELE JÖVÖK.! - ordítottam, mert Anyuék hátul voltak a kertben.. És már be is csaptam az ajtót..
- Szia Katherine.. Rég találkoztunk.. Megkaptam a jogsimat, tehát ha akarod mehetünk kocsival is..
- Inkább gyalog mennék..
- Rendben.!
Nagyon jól szórakoztunk, voltunk a Nando's-ban, tényleg finom a kajája.. Minden nevezetességet bejártunk.. Mikor besötétedett, fölültünk a London Eye-ra, csak elfelejtettem a tériszonyomat, és kb. majd' meghaltam, de Niall erősen szorított, és még élvezni is képes voltam.. A búcsúzás volt a legszörnyűbb az egészben, mivel ki tudja, mikor találkozunk legközelebb.?! 
Összességében véve ez egy csodálatos nap volt, jobban megismertük egymást, minden egyes hülyeséget megosztottunk a másikkal.. Remélem, ez egy szép kapcsolat kezdete.. A végén olyan rák vörösek lettünk mindketten, tisztára mint a dedóban.. Röhejes volt az egész, el is nevettük magunkat..
Köszönésképpen  megölelt, és puszit nyomott az arcomra.. Elment, én meg ott álltam az ajtóban, és néztem utána mint egy hülye gyerek.. 
Anyunak mindent elmeséltem, de megígértettem vele, hogy erről Apának egy szót se szóljon.. 
Hulla fáradtan zuhantam mély, boldog álomba..
Tudom, hogy uncsi, de ebéd után írtam.. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése