2012. október 10.

6. fejezet

JUUUUUUUJ, nagyon szépen köszönöm a komikat, nagyon feldobódtam tőlük, köszönöm.! Örömömben írtam egy új, szintén unalmas részt, de nem csinálhatom úgy, hogy puff, varázslat, és akkor itt a One Direction.. Vagyis szerintem.. Remélem ehhez is kapok komit, vagy valami Tetszikelést ott alul a kis négyzetbe.. Vagy Nem tetszikelést, ha nem tetszik a rész.. :D xx
Kb. úgy egész végig ugrándoztunk, meg nevetgéltünk.. De egyszer mindenki lemerül, és ennek most jött el az ideje.. A bőröndjeinket behoztuk, mindenki bevonult a maga szobájába, ráesett az ágyra, és már aludt is.. Nagyon tetszik ez az egész.. Alig várom a hétfőt..
*Vasárnap "reggel"*
10 óra.. Mondanám, hogy még ráérek, de ez nincs így.. Holnap hétfő, kezdődik a suli.! Kimásztam az ágyamból, lecsoszogtam a földszintre, föltúrtam az összes szekrényt kaja után kutatva, és természetesen az utolsóban volt, mint általában, ha én keresek valamit.. És szerencsére a kedvenc müzlim kapható itt is, így nem kell lemondanom a finom reggelimről... Én vagyok az egyedüli a családban aki ezt eszi.. Mert hogy "a csokis az hizlal, meg nem is jó a formája, mit kezdjünk a négyzetes kajával", és társaik.. Hát oké.. Teljesen fitten kezdtem a napot, míg mindenki csak vánszorgott.. Pörögtem, kimentem a kertbe, de be is jöttem mert nagyon hideg van.. Itt az ősz, juhééééj... De a nap süt.. Ritkaságszámba megy ez errefelé. úgy hallottam.. Köszöntöttem a ház népét, visszamentem a szobámba, rendbe szedtem magam, és nekiláttam megkeresni a könyveim, füzeteim.. És az órarendet, amit kaptam..
Mikor fél órás keresgetés után rájöttem, hogy nem is azon a helyen van, ahol kerestem, diadalittas arccal kihúztam az orrom előtt lévő fiókot, kivettem belőle pár könyvet, füzetet, aztán a következő fiókból is, és végül a harmadikból is.. És az egész szobában könyvek, füzetek, jegyzetek, papírfecnik terültek el szőnyeg gyanánt..
Rendet tettem, bepakoltam holnapra, és hagytam, had menjen el a nap semmittevéssel.. Este hajat mostam, és már 8-kor lefeküdtem aludni.. Ja, és gyalog fogok iskolába járni, mivel csak 3 utcával van feljebb a suli.. Majdnem a centrumban van.. Szerintem ha kinézek az ablakon, látni fogom a Big Ben-t.! Alig várom.. Ezekkel a gondolatokkal merültem mély álomba, ami reggelig ki is tartott..
*Hétfő reggel*
Telefonom csörgésére keltem, természetesen lenyomtam a szundit, ezért másodjára már a földhöz vágtam, mikor megszólalt.. De csak föl kellett kelnem, mivel nem akarom késéssel kezdeni a dolgot..
Emberré varázsoltam magam egy fésű és hideg víz segítségével, lecammogtam a konyhába, megkajáltam, fölkaptam a cuccom, és már indultam is suliba.. Egy kisebb könyvet kaptam a sulihoz, mert jó nagy, mint egy labirintus.. Bementem a titkárságra, elintéztem a dolgaim, és besétáltam a terembe, ahol az első órám van.. Pont az új osztályfőnököm a töritanár, így egyből be is tudott mutatni az osztálynak.. 
Van pár szimpatikus lány és fiú, a tanárnő is kedves, velem is kedvesek a többiek.. Ez egy jó nap lesz.!
Bemutatkoztam, hogy honnan jöttem, ki vagyok, mi vagyok.. Csak azt az egyszerű tényt, hogy úszok a pénzben, azt kihagytam.. Nem követem el még egyszer ugyanazt a hibát... 
Óra után 2 lány iramodott felém hatalmas mosollyal.:
- Szia.! Bemutassuk a sulit.? - kérdezték egyszerre..
- Sziasztok.. Uhm, persze, ha van időtök akkor megköszönném.. - mosolyogtam..
- Amúgy én Elizabeth vagyok.. De inkább csak Liz..
- Én Amber vagyok.. Nekem nincsen becenevem.. Esetleg Am szoktam lenni.. - mutatkoztak be..
- Én Kathrine.. Katie, Cat.. Ahogy jól esik.. Csak a szüleim hívnak Kathrine-nek.. De felőlem ti is hívhattok így, nem zavar.. - mosolyogtam.. Már van 2 új barátnőm. De szupi.! Ahogy ígérték, a hatodik óra után még körbejárták velem az egész sulit, elmondták, hogy melyik tanár mit szeret, és mit nem, mi az, amire az igazgató kiakad.. Egyszóval minden információt.. Elköszöntünk egymástól, és mindenki indult a maga útjára.. Anyuéknak mint egy idióta mondtam el az első napom, ők meg csak néztek rám, hogy mi a bajom.. Elmeséltem, hogy már most van 2 új barátom, és húúú, meg hááááá.. 
A hetem nagyon jól telt, azt hiszem, hogy az egész osztály és úgy az egész suli a tanári karral együtt, megkedvelt.. Vagyis merem remélni, hogy így van.. 
Apu szombatra házavatót tervez, és azt mondta, hogy meghívhatok pár embert..
A lányokkal nagyon jóba lettünk, megbeszéltem velük, hogy a buli után maradhatnak nálam.. Ők ketten tudják rólam, hogy miből vagyok.. Totál elképedtek, mert hogy sosem gondolták volna rólam azt, hogy hú de gazdagok vagyunk, ami jól esett.. Semmilyen eltérő viselkedést nem mutattak a hír hallatán, mert akkor ezek szerint bennük van gerinc és méltóság.. Persze a bulira elkezdtek visongatni, mert nem tudom miért..
Apa mondta, hogy az új bandáját is meghívja.. Ami egyébként nem új, csak számára.. Mert a régi menedzserük kiakadt a sok hülyeségüktől.. Valójában nem az övé, de tök jól hangzik, hogy van egy bandája, nem.? 5 fiúból áll, itt állítólag nagy sztárok, de hogy már az egész világot kezdik meghódítani.. One Direction a neve.. És Apa azt mondta, kedves kislánynak kell lennem velük.. Hát köszi.. Öt, magától teljesen elszállt idiótával bájologni nem túl egyszerű dolog szerintem, de legyen..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése