2012. október 13.

7. fejezet

Szóval, itt a hetedik.. Jujj, ez egy nagyon durva horrorfilm.. But don't worry, nem akarok senkinek fájdalmat okozni, ezért a blogom nem csap át vérengzésbe.. Amúgy erős idegzetűeknek ajánlom a Hetedik című filmet, nagyon jó... Az már egy másik dolog, hogy nem tudsz tőle aludni kb. úgy... 1 hónapig.. Vagyis én még mindig tök jól elijedezgetek, amikor valami kattan, reccsen, zörög, csörög.. Na jó, viccet félre téve, semmi bajom sincs, párna nélkül végig lehet nézni, csak egy kicsit elgondolkodtató, hogy mennyire lehet beteg a kitalálója...
És akkor a történetemről is írok egy kicsit... Íme, itt a várva várt pillanat.: megjelenik a One Direction.. Remélem nem okozok majd csalódást a jeles pillanattal. :D Ja, és előre szólok, hogy a desing-t megváltoztatom.! És aki esetleg új az én blogjaim világában, azzal közlöm, hogy kb. hetente változni fog.. Maximalista vagyok, és semmi sem jó.. Ja, ez az elégedetlenség, hoppá. :DD
Ennyi lett volna a majdnem fél oldalas bevezetőm. xdd. :D xx
PS.: Dögunalom lett az egész, de sebaj, az én "gyerekem", és fölvállalom..
Szóval a hét ugye jól eltelt, gyorsan, és izgalomban.. A lányok mesélték, hogy ők ismerik a bandát, és istenítik őket, stb.. Visszavonom az előző kijelentésemet a One Direction-ről, mert szerintük ez nem igaz, Ők természetesek, és mindig önmaguk.. Na de kérlek.. Sosem találkoztak még velük.! Honnan tudnák, milyenek voltak ezelőtt.? Sehonnan.. Néhány régi kép, pár videó.. És a felépített imidzs, ami ezt a látszatot akarja fönt tartani, hogy Ők teljesen átlagos srácok.. Majd kiderül, lehet, hogy nincs igazam.. Minden ember téved..
Pénteken is nálam alszanak, sikerült beléjük könyörögnöm a dolgot.. Mert hogy ők nem akarják, hogy azt higgyem, olyanok mint a régi osztálytársaim.. Aztán szépen megnyugtattam őket, hogy inkább én vagyok olyan, mivel valójában azért akartam őket áthívni, hogy segítsenek nekem ruhát választani, hajat csinálni, kidíszíteni a hatalmas hallt.. Persze az egész péntek délutánt házról-házra járva töltöttük, mivel először elmentünk Liz-hez, aztán Amber-höz, és kiválasztottunk 5-5 ruhát, amit átcígölnek végül hozzánk, hogy nálunk a lépcsőn lefelé jövet divatbemutatót tartsunk... A zsűri a két testvérem, és Anyu..
Végül nagy nehezen megszültük, hogy mégis miben fogunk parádézni a partyn..
 Amber ruhája.:
Elizabeth ruhája.: 


 És az én ruhám.:
 Egyikünk sem öltözött ki túlságosan, mindhárman fölvettünk egy egyszerű, színben passzoló magassarkút, feltettünk egy halvány sminket, az újonnan vett barátság-nyakláncainkat, ami egyforma, arany, és szívecske alakú.. Benne egy rólunk készült kis kép is van..
Nekem Am és Liz ruhája jobban tetszik, mint az enyém, de Anyu és a tesóim erre szavaztak.. Este korán lefeküdtünk, hogy "holnap fittek legyünk, amikor találkozunk a One Direction-nel!".. Ők ezt mondták.. Hogy lehetséges 5 ismeretlen fiút így szeretni.? Föl nem tudom fogni, még mindig... Látnotok kellett volna, amikor elmondtam nekik, kikkel fognak találkozni.. Én azt hittem, menten összeesnek és meghalnak, komolyan.. Csak úgy visítozva ugráltak az ájulást kerülgetve.. Én jót nevettem, és aggódtam rajta.. Azóta már lenyugtattam őket, azzal, hogy "Így visítozva, mint egy kislány, biztosan nem fogtok tetszeni nekik.. Naphosszat a sikítást hallják.. Szerintem mellőzni kéne a dolgot.. Majd ha elmentek, akkor visítozzatok..".. Elgondolkodtak, és végül rábólintottak...
*Szombat*
A délelőtt pakolással telt, a délután jó része meg díszítéssel.. Az egész alsó szintet átrendeztük, és tele van mindenféle buli-cuccal.. Szüleim is kicsípték magukat.. Tesóim is.. Mindenki hasonló színű ruhába öltözött, tehát a fekete, szürke, fehér, rózsaszín, barackszín volt a domináló.. Tök jól néztünk ki szerintem.. És akkor megtelt a házunk előtti rész kocsikkal, limókkal, emberekkel.. Aztán a ház is szépen feltöltődött, a hangulat nagyon jó volt, mert végre volt kikkel buliznom.. Nem pedig ott szólóban Apu és Anyu mellett..
A lányok tűkön üllve várták, toporogva a One Direction limóját..
Alaposan kiképeztek, kb. az egész életrajzukat megtaníttatták velem.. És remélem, hogy tényleg jó fejek, mert így már hatalmas csalódás érne.. Mindent megtudtam róluk, ismerem a családjukat, a barátnőiket, exeiket, a dalaikat.. Egy hetes One Direction gyorstalpaló kurzuson vettem részt, hogy úgy mondjam.. Mindegy, a lényeg hogy élveztük.. A göndörke neve Harry, a keleties vonású Zayn, a cuki fejű, zokni nélküli Louis, a kutyaszemű Liam, és a szőke, ír, kék szemű pedig Niall..
Na jó, most nem fogok elmondani mindent, amit tanultam.. De azok alapján, amit a csajok mondtak, egész jó fejnek tűnnek.. Ráadásul rettenet jó palik.! Nem is tudom, hogy melyik néz ki jobban.. Nem lehet megmondani, mert mindegyik van valami különleges..
Ekkor eljött a várva várt pillanat, megérkeztek..
Ők öten kb. Istenként kiszálltak a limóból, megigazították ruhájukat, és fotósok kereszttüzében nehézkesen, de eljutottak Apáig.. Apu régi jó barátként üdvözölte őket, és viszont.. A csajok mellettem kitörni készültek, és mondanám, hogy megnyugtattam őket, de magam megnyugtatásával voltam elfoglalva, mert élőben még jobban néztek ki.. Így belegondolva egész héten küzdöttem az ellen, hogy valaki megtetsszen.. Valójában pedig az van, hogy oda meg vissza vagyok az 5 srácért.. Csak sokkal egyszerűbb elfojtani a dolgokat, mint fölvállalni.. Ezt persze Am és Liz is észrevették a kaján mosolyomból, ezért csak ennyi volt a reakció.:
- Na, persze.. Te nem szereted Őket.. Neked nem jönnek be.. Ahaaa, jaa.. Nekünk te nem tudsz ám kamuzni.! Már kemény egy hete ismerünk.! - nevetett Amber, mellé persze hevesen bólogatott Liz..
Óráknak tűnő percek teltek el, amíg az ajtóban vártunk.. Hallottam............ Liz és Am szívdobogását.. Liz "kedvence" - csak mert nem szokás kedvencnek nevezni őket, mivel egyformán jó pasik - Liam James Payne.. Am-é Harold Edward Styles.. Tök jó nevük van.. LJP és HES.. LoL.. Én a szőkeségből félbarnára váltott Niall (szintén) James Horan-nel szimpatizálok.. Szóval, ez így csinos.: LJP, HES, NJH, ZJM, LWT.. Tetszetős monogramok..
És eljött a pillanat, amire mindenki várt már..
Elindultak az ajtó felé, vagyis felénk.. Mi gyorsan beiszkoltunk a házba, feltűnés nélkül.. Ők szépen lassan bejöttek egymás után, mosollyal az arcukon és.... És mivel nem mi voltunk ott az egyedüli tinik, ezért le lettek rohanva szegények.. Persze csak szolidan, nem pedig úgy, hogy.: "ONE DIRECTION, MOST LETÉPEM A RUHÁTOK, WÁHÁHÁHÁÁHÁHHÁHÁHÁHÁ".. Szép is lett volna.. Tönkremenne a szép zakójuk.. Apu csatlakozott hozzánk, így fölrobbant a női triumvirátusunk.. Bár, Apu szórta a poénjait.. Mikor már majdnem összeestünk a röhögéstől, jött a felmentősereg.: Anyu társult hozzánk..
Valójában semmi vicceset nem mondott, csak egyszerűen a finom megjegyzéseket tette egyes emberek öltözetére és viselkedésére, egyszerűen valami művészi volt.. Így már négyen fuldokoltunk egymás nyakán, persze csak csöndben, mert milyen lenne már föl-fölröfögni egy ilyen "eseményen"..
- Na de most mi van.. Hát nézzetek már rá.! Hogy néz ki.? Mint akit most ástak elő a föld alól.. Vagy csak szimplán direkt holt retkesen vette föl a ruháját, nem tudhatom.. Vagy.. Idefelé jövet lerobbant a kocsi, és gyalog jött tovább.. Persze képtelen volt gyalogolni abban a holdjáróban.. Ránézek a cipőjére, és én elesek.. Mondjuk figyelemfelkeltő, mert így az ember szeme végig fut a visszeres lábain.. Legalább húzott volna rá harisnyát, vagy vett volna föl egy hosszabb ruhát.. Na meg a kalapja.. Mint akire ráfészkelt egy páva.. Valami beteg páva, mert gondolom a rózsaszín nem alapszíne a madárnak.. Arra leszek kíváncsi, hogy amikor majd iszik is egy kicsit, miket fog művelni.. Most arra várok, hogy az egyik pincér adjon neki pezsgőt.. Na meg a testtartása.. Mint akinek kijött volna a lumbágója.. - nézett Apa hülyén egy nőre.. De mivel fontos személy, ezért meg kellett hívni.. A nő kb. úgy 50 éves.. Ez nem is lenne baj, ha nem akarna 20-nak kinézni.. Még szerencse, hogy az arcát pont nem lehetett látni.. Mert el tudom képzelni, milyen csinos sminkje lehet..
- Na, mindegy, hanyagoljuk a témát.. Menjünk oda a srácokhoz, bemutatlak nekik, oké lányok.? - mi csak bólogattunk, és indultunk Feléjük. Itt van a pillanat, amire kb. 1 órája várunk.:
- Sziasztok fiúk.. Bemutatom a lányomat, Katherine-t, két barátnőjét, Ambert és Elizabeth-et..Csajok, ők itt Liam, Louis, Zayn, Harry és Niall balról jobbra.. További jó mulatást, de nekem üdvözölnöm kell az új vendégeket, sziasztok.. - és már pördült is tovább.. Mi csak zavartan, fülig vörösödve mosolyogtunk egymásra, amíg meg nem törtem a csendet.:
- Szóval, én nem nagyon ismerlek titeket, csak ezen a héten kaptam belőletek egy gyorstalpaló Directioner-képzést, de Ők itt mellettem jól "ismernek" Titeket.. Szóval, ne haragudjatok meg rám, ha esetleg keverni fogom a neveteket.. Mert elméletben ment, gyakorlatban már nem tudom, hogy menni fog-e.. De mindegy is.. Most beszéljetek ti inkább...
- Hát mit is mondhatnék.. Én Louis Tomlinson vagyok, Doncaster-ből, van jó pár húgom, és négy másik hülyével élem az életem.. - mutatott a négy srácra körülötte..
- Én Liam Payne vagyok, Wolwerhampton-ból, nekem nővéreim vannak, és én is másik négy hülyével töltöm napjaim.. - nevetett..
- Huh, én Zayn Malik vagyok, Bradfordból, testvéreim nekem is vannak, és én nem négy idiótával töltöm el az időmet.. - rázta a fejét hülyén, amire mindenkinek nevethetnékje támadt..
- Szóval, hogy folytassam a sort, Harry Styles vagyok, van egy nővérem, Holmeschapel-ben születtem, és imádom az ilyen partikat..
- Hah, most én jövök.. Niall Horan vagyok, Mullingar-ből, egy bátyám van, és én 4 hülyével élek.. - mutogatott Zayn-re, Louis-ra majd Liam-re és Harry-re.. Miután ilyen szépen bemutatkoztak, kezet fogtunk velük, megöleltük egymást, és mi következtünk..
- Én Elizabeth Linner vagyok, törzsgyökeres londoni, egyke.. - mosolygott bájosan Liz..
- Én Amber Lockwood vagyok, Liverpool-ból, szintén egyke.. - biccentett viccesen Am..
- Én...... Teljesen kilógók a sorból.. Katherine Forbes vagyok, az Észak-Karolinai Elizabeth Cityből.. Van két testvérem, Alex és Emma..
- A változatosság gyönyörködtet.. - nyögte be drámain Harry.. Mondanom sem kell, szakadtunk a röhögéstől.. Nagyon jól összehaverkodtunk, jobban megismertem őket, és el kell ismernem, hogy kellemeset csalódtam.. Azt hittem, a látszat csal, és valójában egoista seggfejek.. De egyébként pedig 5 cuki vidéki srác, akik nem változtak meg a dolgok hatására.. Mindannyian szórták a jobbnál jobb poénokat, mi már kb. full vörösek voltunk a nevetéstől.. A kertünkben leültünk a kis hidunk szélére.. Tök jól mutattunk így 8-an.. Cipőinket valahol leraktuk, mert hát egész éjjel nem a legkényelmesebb viselet.. Nagyon jól éreztük magunkat, remélem találkozunk még.. Szívesen megismerném kicsit mélyre hatolóbban Niall-t.. 
Az éjjel eltelt, nagyon jól szórakoztunk, de egyszer mindennek vége, szóval szomorúan váltunk el egymástól..
Miután "könnyes" búcsút vettünk, kb. magas c-ben elvisítoztuk a legjobb pillanatokat, és holt fáradtan, úgy ruhástul bedőltünk az ágyba.......
Ennyi lett volna, nem lett jó, de valahogy nagyon el vagyok fáradva.. Tényleg bocsi, ezért a sz*rért.. xx

2 megjegyzés:

  1. eddig nekem is a kedvenc.^^ nagyon tetszik, főleg az a mondat hogy: ONE DIRECTION, MOST LETÉPEM A RUHÁTOK, WÁHÁHÁHÁÁHÁHHÁHÁHÁHÁ..nálam ez lenne.xdd amúgy nem.:$$

    VálaszTörlés